Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle ogłasza nabór nr 7.3/1/2025 do projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/ wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 48 969,72 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi 489 697,20 zł.
Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 17.02.2025 r. do 21.02.2025 r. w godz. 7.30 - 15.00 w PUP w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem telefonu (13) 44 354 32, w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło (pok.117).
Osoby chcące wziąć udział w projekcie muszą złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez właściwy organ – dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej.
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).
∙ Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku,
∙ Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis - załącznik nr 2 do Wniosku,
∙ Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - załącznik nr 3 do Wniosku,
∙ Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakup reklamy na pojazd,
∙ Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd,
∙ W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.
Załączniki dodatkowe:
∙ Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej – jeżeli dokumenty te nie zostały przedłożone przy rejestracji osoby bezrobotnej,
∙ Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze) – jeżeli dokumenty te nie zostały przedłożone przy rejestracji osoby bezrobotnej,
∙ W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów,
∙ Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.
Pełna dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/ → Urząd → Realizowane projekty → projekt "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" LINK