Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony jaslo.praca.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Treści nieobjęte przepisami

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Szota - pocztą elektroniczną admin@pup-jaslo.pl lub telefonicznie 134435453.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Janusz Pacher — Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle,
  • Adres: ul. Rynek 18, 38-200 Jasło,
  • e-mail: sekretariat@pup-jaslo.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle — ul. Rynek 18, 38-200 Jasło

Budynek posiada dwa wejścia – główne od strony ul. Rynek i wejście awaryjne od strony parkingu wewnętrznego. Osoby z niepełnosprawnością ruchową mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu za pomocą windy z poziomu zerowego. Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. Przy głównym wejściu umieszczona jest informacja dla osób niepełnosprawnych jak korzystać z windy.

Na ogólnodostępnym parkingu przed budynkiem przy ul. Kaziemierza Wielkiego wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Budynek wyposażony jest w windę łączącą wszystkie kondygnacje. Drzwi windy otwierają się automatycznie.
Budynek nie posiada:

  • oznaczeń w alfabecie Braille'a,
  • oznaczeń kontrastowych,
  • pętli indukcyjnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą załatwić sprawy w Urzędzie przy pomocy asystenta.
Asystentem może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną. Zadaniem asystenta jest załatwianie spraw w Urzędzie. Asystent nie jest zobowiązany do przedstawiania dokumentów potwierdzających znajomość polskiego języka migowego PJM, systemu językowo-migowego SJM ani sposobu komunikowania się osób głuchoniemych SKOGN.
Jednocześnie informujemy, że Urząd nie zapewnia dostępu do świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W części filmów nie ma napisów; Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Data sporządzenia deklaracji:

Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Załączniki

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego.pdf 66 KB
Raport o stanie zapewnienia dostepnosci 2025
Raport o stanie zapewnienia dostepnosci 2025.pdf 1965 KB