Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 - Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Nested Applications

Aktualności

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle ogłasza nabór nr 7.3/1/2025 do projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/ wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 48 969,72 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi 489 697,20 zł. 
 
Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 17.02.2025 r. do 21.02.2025 r. w godz. 7.30 - 15.00 w PUP w  Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem telefonu (13) 44 354 32, w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło (pok.117).

Osoby chcące wziąć udział w projekcie muszą złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez właściwy organ – dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej.
  2. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).
Załączniki obowiązkowe:
Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku,
Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis - załącznik nr 2 do Wniosku,
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - załącznik nr 3 do Wniosku,
Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu  lub zakup reklamy na pojazd,
Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym  właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd,
W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.

Załączniki dodatkowe:
Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej – jeżeli dokumenty te nie zostały przedłożone przy rejestracji osoby bezrobotnej,
∙  Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze) – jeżeli dokumenty te nie zostały przedłożone przy rejestracji osoby bezrobotnej,
W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów,
Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).

Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem  oraz opatrzone datą i własnoręcznym  podpisem Kandydata/ki.

Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.

W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.

Pełna dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/  → Urząd → Realizowane projekty → projekt "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" LINK
 

Załączniki

1. Regulamin naboru
1. Regulamin naboru.7z 2447 KB
2. Formularz rekrutacyjny
2. Formularz rekrutacyjny.docx 79 KB
3. Wniosek o przyznanie środków
3. Wniosek o przyznanie środków.7z 379 KB
4. Szkolenie – ABC Przedsiębiorczości
4. Szkolenie – ABC Przedsiębiorczości.7z 479 KB
5. Umowa o dofinansowanie
5. Umowa o dofinansowanie.7z 766 KB
6. Instrukcja wypełniania Formularza Informacjo przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
6. Instrukcja wypełniania Formularza Informacjo przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 734 KB

KOMUNIKATY Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle

Usługi i instrumenty rynku pracy realizowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaśle w 2025 roku

 
Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle informuje o możliwości skorzystania przez osoby bezrobotne, pracodawców i przedsiębiorców z następujących form pomocy:
  • jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej - kwota do 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia*
  • refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - kwota do 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia*
  • staży (do 6 m-cy) - stypendium stażowe w kwocie 1 994,40 zł m-cznie,
  • bonów na zasiedlenie - kwota do 200% przeciętnego wynagrodzenia*
  • prac interwencyjnych (do 6 m-cy) - kwota dofinansowania ok. 1 888,00 zł,
  • robót publicznych (do 6 m-cy) - kwota dofinansowania ok. 3 540,00 zł,
  • dofinansowania wynagrodzenia osób pow. 50 roku życia (do 24 m-cy) – w kwocie 2 333,00 zł,
  • szkoleń indywidualnych pod zapotrzebowanie pracodawcy - kwota do 300% przeciętnego wynagrodzenia* + stypendium szkoleniowe w kwocie 1 994,40 zł m-cznie przy 150 godzinach szkolenia w miesiącu,
  • Krajowego Funduszu Szkoleniowego - sfinansowanie szkoleń, studiów podyplomowych, egzaminów dla pracodawcy lub/i jego pracowników kwota do 300% przeciętnego wynagrodzenia*
  • pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego.
*przeciętne wynagrodzenie na dzień 31.12.2024 r. wynosi 8 161,62 zł.
 
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty i składania wniosków w ramach ww. usług i instrumentów rynku pracy!


Dane teleadresowe:
  • portal: praca.gov.pl
  • poczta elektroniczna: sekretariat@pup-jaslo.pl
  • adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło  
  • kontakt telefoniczny:
1. Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej 13 4435432
2. Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego 13 4435451
3. Bon na zasiedlenie 13 4435433
4. Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia indywidualne 13 4435433
5. Prace interwencyjne, roboty publiczne, dofinansowanie wynagrodzenia osób pow. 50 roku życia 13 4435439
6. Staże, bon stażowy 13 4435431
7. Stanowiska ds. ofert pracy 13 4435435, 13 4435437,
13 4435438
8. Stanowisko ds. zatrudniania cudzoziemców 13 4435440
9. Doradca zawodowy 13 4435460, 13 4435462

 
Numery telefonów doradców klienta:
1. Doradca klienta (Gmina Jasło, Skołyszyn, Brzyska, Krempna) 13 4435468
2. Doradca klienta (Miasto Jasło, Osiek Jasielski) 13 4435443
3. Doradca klienta (Nowy Żmigród, Kołaczyce, Tarnowiec, Dębowiec) 13 4435467

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

ul. Rynek 18
38-200 Jasło
NIP: 685-10-10-970
REGON: 370487219

 

Kontakt do urzędu:

  • 13 446 34 92 - informacja;
  • 13 446 50 83 - sekretariat;
  • 13 446 49 99 - oferty pracy;
  • E-mail: sekretariat@pup-jaslo.pl
  • 13 446 34 92 - fax;
  • 13 44 649 99 - fax - oferty pracy.

ePUAP:  /pup-jaslo/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń:  AE:PL-60776-82461-CFTSJ-29

 

Godziny pracy Urzędu:

Poniedziałek 7.30 – 15.30
Wtorek 7.30 – 15.30
Środa 7.30 – 15.30
Czwartek 7.30 – 15.30
Piątek  7.30 – 15.30

Godziny rejestracji osób bezrobotnych:
Poniedziałek - Piątek  7.30 – 14.30